Sunday, February 18, 2007

Queen-Qväll



Hjärtligt välkomna på Queen-kväll hemma hos mig i A-huset på torsdag kring 19. Det blir Queen at Wembley och andra Queen-grejer på dvd. Ljud utlovas. Och fika. Och eventuellt kommer Gud vara där.







"People are apprehensive when they meet me.
They think I'm going to eat them.
But underneath it all, I'm quite shy."
~ Freddie Mercury ~
joråsattenämenatt.
Än en gång varmt välkomna, hälsar Marcus, Filip och Kakan (som också heter Markus och eventuellt kommer ha på sig sin Freddie-dräkt, värt att se hur som helst)

6 comments:

Anonymous said...

Ubderbar bild ju Marcus! Jag ser också fram emot Kakans freddie-dräkt=)
Väl mött på torsdag! /Filip

Elisabet och Christian said...

Åh, Kakan i Freddie-dräkt... Åhh..

Rachel och Micke said...

Hej mackan!
Kul med Freddi fest!
Synd att jag missar den!
Hörde att du skulle komma hit...ska vi träffas eller?

Kram kram

marcus said...

hej rachel,
det vore ju hemskt trevligt! hur funkar lite senare (typ kl 20) på torsdagkväll den 1 mars?

lisa said...

god eftermiddag.. hoppas ni får en innehållsrik kväll,ses

pm said...

Kul idé, önskar jag kunde vara där!

that could be heaven for everyone

jag får bidra med en böhmisk rapsodi istället.