Monday, April 02, 2007

bloggtorka kanske...

men det finns tydligen ett liv i öknen.


Herren skall alltid leda dig,
han mättar dig i ödemarken
och ger styrka åt benen i din kropp.
Du skall bli som en vattenrik trädgård,
en oas där vattnet aldrig sinar.
Jes 58:11

Gud gör mig lite nervös. mest för att han verkar ha nåt på gång (hela tiden). under tiden (hela tiden) kan jag bara springa runt i hans omsorg. känner mig lite fjantig. men jag märker att min rygg är rak. han menar inge med det säger han. bara att han är "trofasthet". och "glad". och att "det var på tiden".

5 comments:

pm said...

Hej Marcus! Just nu känns det lite öken här nere oxå. jag kommer hem i påsk, hoppas att få träffa dig någotdå

Anonymous said...

glad påsk kära du

o Jesus Kristus livets vatten bor inom oss. Stort

lisa said...

tight är också bra har jag hört.väntar på skjuts till skog.. ägg ägg kram

pm said...

Glad Påsk-kramar!
har ätit en första sill.

matilda said...

fjantig var tydligen ordet
genom Guds nåd, endast genom honom!