Friday, May 04, 2007

stilla valborg

ingen rök utan eld? nonsens.

valborg var i år:

skjutsa vår älskade syster till arlanda, sända till tanzania - smärta, glädje

sitta mycket i liten bil med ett vägljud troligtvis fjärran över europeisk standard, om det skulle finnas en sån för vägljud. lomhörd är ett kul ord.

storslagna spenatsoppor (x2 alltså, den senare med svamp o grejer)

promenad till statoil brommaplan, en broder köpte tandborste

gemenskap i goda vänners lag, ett som Gud satt ihop

definitivt värme utan brasa.





6 comments:

Anonymous said...

det här var ta mig tusan ett av de vackraste blogginläggen du skrivit marcus. hade inte josef suttit bredvid mig i soffan hade jag gråtit. vi är hemma nu.

lisa said...

mmm.. roligt hade vi verkligen.
hanna kom hem!
sthlm är ju trevligt.
mkt europeisk standard nu.... på olika saker.

pm said...

gött ni ser ut att ha det, ser människor som jag gillar.
svensk valborgstandard!
Vintern rasat ut.
vi höras marcus, dock inte över skype för det är förbjudet.. ...

Rachel och Micke said...

Hej Marcus!
Nu har jag också bloggat...hoppas att du inte blev knäpp av att jag ringde så fort! Ska inte hända igen...jo kanske...om du blir pappa!!! hehe...roligt va!

Kram kram kram kram

lisa said...

ska hälsa från hanna hon har det bra möter många människor, ber mycket, förmedlade mycket hopp.

lisa said...

fint asså! länge sen länge länge sen!!