Friday, December 01, 2006

mina vänner o jag





12 comments:

Anonymous said...

moi mukulat!

lisa said...

då undrar jag vart vi är?

lisa said...

nu är vi hemma förresten

marcus said...

kan vara det att ni är rätt så rörliga,
och svåra att fånga på bild.

välkomna hem,
ni är längtade efter!

Theresia said...

Jag tycker om de här. Och så märker man att du är en bra. :)
Jag har fyllt 14 banankartonger. Lyckades få en till från ica ikväll. Snart klart med packandet. Så jag kommer till Västerås om en vecka...
Ha det så bra.

Anonymous said...

Hejsan Marcus...va roligt med en blogg...visste inte att du hade en...roligt! Ha en trevlig jul..hörru!

Kram kram/Rachel

Anonymous said...

Hejhej.
Snygga hängslen.

/C

marcus said...

tanx,

jack&jones våghustorget.

vi skulle kunna hängsla tillsammans snart!

lisa said...

ja vet vem c är... ler.. jag kan förstå svåra saker..

lisa said...

det fungerade med utskriften så vet du.. ses sen

marcus said...

bara för att du säger så där blir jag orolig!

tänker, vet inte jag egentligen?
tänker, förstår inte jag svåra saker?

hängslen och c.
kan det vara lättare? eller är det en svår sak månne...?

don´t mess with me, my, mine. you.

marcus said...

haha, tack, och kul om man läser rätt saker fel.